1. ZAMAWIANIE WYCIECZEK. Wystarczy do Nas zadzwonić i zarezerwować termin wycieczki. Po zamówieniu, prześlemy do Państwa umowę i szczegółowy program wycieczki zawierający dokładne ustalenia z naszych rozmów (niektóre programy wymagają specjalnego dopasowania do Państwa wymagań). W ustalonym dniu przyjedzie autokar z pilotem. UWAGA! Najpóźniej na 3 dni przed wycieczką należy skontaktować się telefonicznie z biurem i potwierdzić: godzinę oraz miejsce zbiórki, ilość uczestników i zawiązaną z ilością uczestników ceną wycieczki. WAŻNE! Zgłoszenie telefoniczne potwierdzone przez biuro jest traktowane jako umowa wiążąca obie strony.
2. WARUNKI PŁATNOŚCI, RACHUNKI, FAKTURY. Za zrealizowane wycieczki wystawiamy faktury VAT na szkołę i nauczyciela zamawiającego. Faktury wystawiane są wyłącznie po uprzednim zgłoszeniu przed wycieczką. Jeśli szkoła nie zamawia faktury Państwa płatność w dniu wycieczki nabijana jest na kasę fiskalną (co uniemożliwia późniejsze wystawienie faktury).
WYCIECZKI JEDNODNIOWE – należność za wycieczkę odbiera od Państwa pilot po wejściu do autokaru (pieniądze można wpłacić w biurze lub też przelać na nasze konto – wtedy należy koniecznie minimum 3 dni wcześniej zawiadomić biuro o tym fakcie podając kwotę i datę przelewu, a dowód wpłaty lub jego ksero wręczyć pilotowi wycieczki.
WYCIECZKI WIELODNIOWE – z reguły wymagana jest zaliczka (ok. 50-100 zł/os.) na poczet rezerwacji noclegów i wstępów, a całość powinna być wpłacona lub przelana na konto na minimum 7 dni przed wyjazdem.
WAŻNE! Ceny podane w ofercie katalogowej są skalkulowane dla grup wyjeżdżających z Zielonej Góry, dla grup z innych miejscowości mogą ulec zmianie w zależności od rezerwowanej trasy.
3. MIEJSCA BEZPŁATNE i LICZEBNOŚĆ GRUPY. Miejsca bezpłatne i liczebność grupy są bezwzględnie przestrzegane. Prosimy o dokładne zapoznanie się z tabelą! Proponujemy zbieranie należności z grupy niższej liczebnie na wypadek gdyby ktoś zrezygnował lub nie mógł jechać.
UWAGA! Zmiana ilości uczestników poza podany szablon grupy jest związana z automatyczną zmianą ceny wycieczki na jednego uczestnika. Jeśli wypadnie Państwu uczestnik tuż przed wyjazdem muszą Państwo pokryć brakującą za niego kwotę lub zmienić grupę cenową.
4. AUTOKARY. Korzystamy z przewoźników pewnych i sprawdzonych. Staramy się aby kierowca nie był „wrogiem” ale przyjacielem dzieci i Państwa. Nasze autokary posiadają z reguły od 45 do 49 miejsc. Autokary różnią się standardem wyposażenia i komfortem jazdy. W cenie wycieczki zawarty jest przejazd autokarem turystycznym.
5. PILOCI I PRZEWODNICY Wszystkie nasze wycieczki obsługiwane są przez pilotów – przewodników. Staramy się aby były to osoby potrafiące nawiązać kontakt z grupą i jednocześnie przekazać wiedzę na temat zwiedzanych miejsc. W miejscach wydzielonych rezerwujemy dla Państwa wykwalifikowanych przewodników miejscowych.
6. NOCLEGI I WYŻYWIENIE W czasie wycieczek wielodniowych uczestnicy z reguły zakwaterowani są w domach wczasowych, hotelach, pensjonatach lub w schroniskach młodzieżowych. Wyżywienie składa się ze śniadań i obiadokolacji, o ile szczegółowy program nie stanowi inaczej.
7. WSTĘPY DO ZWIEDZANYCH OBIEKTÓW Większość ofert zawiera ceny wstępów do zwiedzanych obiektów (zasada ta nie dotyczy wstępów fakultatywnych, które zaznaczone są w programach wycieczkowych i tras, w których opisie są wyszczególnione pozycje: „na wstępy” lub „na życzenie”).
8. UBEZPIECZENIE Wszyscy uczestnicy naszych wycieczek łącznie z opiekunami są ubezpieczeni od NNW (dlatego wymagamy listy uczestników, która powinna zawierać: imię i nazwisko, adres i datę urodzenia wszystkich uczestników oraz opiekunów). BRAK LISTY POWODUJE BRAK UBEZPIECZENIA.
9. TERMINY WYCIECZEK Jest to niewątpliwie jedna z najważniejszych spraw. Większość wycieczek tradycyjnie organizowana jest w maju, czerwcu i październiku. Tradycyjnie także w tym okresie dobra baza noclegowa jest zajęta, parkingi są zatłoczone, a pod zwiedzanymi obiektami tworzą się kolejki z grup szkolnych, które niejednokrotnie powodują opóźnienia w realizacji programu, a czasami wręcz uniemożliwiają jego realizację. Mając to na uwadze proponujemy Państwu zastanowienie się nad możliwością zamówienia wycieczki poza tymi terminami, szczególnie jeśli dotyczy to wycieczek których program obejmuje zwiedzanie miast i obiektów, w których zwiedzamy wnętrza. Przypominamy także, iż wiele obiektów jak np. komnaty królewskie na Wawelu, Jaskinia „Niedźwiedzia”, Zamek Królewski w Warszawie, Centrum Nauki Kopernik, Wilanów i inne - wymagają zarezerwowania z dużym (z reguły 3-4 miesięcznym) wyprzedzeniem. Wczesna rezerwacja pozwoli Państwu na spokojnie kompletowanie grupy, a nam na zapewnienie najwyższego poziomu świadczonych usług.
10. ANKIETA POWYCIECZKOWA W trasie wycieczki pilot wręcza Państwu ankietę dotyczącą wycieczki. Prosimy o jej wypełnienie i przekazanie pilotowi lub odesłanie pocztą. Ankietę kierujemy do Państwa, bo chcemy żebyście nasze wycieczki oceniali. Dobre strony chwalili, a złe ganili. Państwa zdanie jest dla nas bardzo ważne,bo bez Was nie byłoby nas!! Szczególnie zależy nam na opinii o pilotach, autokarach i bazie noclegowej. Obiecujemy, że Państwa uwagi staną się dla nas nieocenioną wskazówką.
11. POZOSTAŁE UWAGI. Przedstawione programy są naszymi propozycjami, możliwe jest dokonanie ich zmiany lub modyfikacji (po wcześniejszym uzgodnieniu). Uczestnicy w czasie wycieczki biorą udział w konkursie z nagrodami, którego tematem będą wiadomości podane przez pilota.
12. REZYGNACJE Ewentualną rezygnację z zamawianej wycieczki lub zmianę grupy cenowej należy niezwłocznie zgłosić w formie pisemnej pracownikowi naszego biura.
13. ODWOŁANIE WYCIECZKI Zastrzegamy sobie prawo do odwołania wycieczki, zmiany ceny i programu z przyczyn od nas niezależnych (ustawa o turystyce §17 pkt 4).
14. OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH Mega Tours niezależnie od zgody uczestników i organizatorów gromadzi ich dane osobowe przetwarzając je w celu wywiązania się z umowy lub, gdy jest to niezbędne do wypełnienia innych usprawiedliwionych celów organizatora związanych z prowadzoną działalnością. Przetwarzanie przez Mega Tours danych osobowych w innych celach wymaga uprzedniej zgody uczestnika. Administratorem danych osobowych jest biuro Mega Tours. Uczestnikowi służy prawo wglądu do swoich danych osobowych oraz ich poprawiania.
15. PRZEPISY PRAWNE W sprawach nieuregulowanych „Warunkami Uczestnictwa” mają zastosowanie odpowiednie przepisy Kodeksu Cywilnego, ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o usługach turystycznych oraz ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych.