+48/ 68 - 324 03 77, 68 - 324 03 78
Biuro czynne: Pn-Pt: 10-18, So: 10-14
wycieczka@megatours.pl
Telefon alarmowy: 728 924 212
Warunki uczestnictwa - informacje dodatkowe
CZĘŚĆ I: WYCIECZKI GRUPOWE

CENA WYCIECZKI

·       Oferta zawarta w katalogu została opracowana na podstawie zebranych informacji i stanu prawnego oraz poziomu kursów walut aktualnych styczniu roku na który datowany jest katalog. Podane w ofercie ceny biletów wstępu, imprez fakultatywnych itp. są orientacyjne i mogą ulegać znacznym, sezonowym zmianom. 
·       Cena imprezy nie obejmuje innych kosztów niż podane w ofercie, a w szczególności takich opłat dodatkowych jak np.: opłaty miejscowe i klimatyczne, zwyczajowe napiwki, napoje do posiłków zamawianych u kelnera itp. 

·       W przypadku dokonania rezerwacji zbiorowej i rezygnacji któregoś z uczestników z udziału w imprezie, MEGA TOURS dokona ponownej kalkulacji ceny dla pozostałych osób (jeśli rezerwacja dotyczyła oferty, gdzie cena kalkulowana była w zależności od np. ilości osób ). Osoby podróżujące samotnie, które nie wykupiły pokoju jednoosobowego mogą być dokwaterowane do innych uczestników imprezy (tej samej płci). 
·       Uczestnik zobowiązany jest do uiszczenia wszystkich lokalnych opłat związanych z realizacją imprezy turystycznej lub z usługami indywidualnie zamawianymi podczas pobytu za granicą (np. opłaty klimatyczne, kaucje, opłaty za telefony w pokoju hotelowym, korzystanie z minibaru, opłaty wylotowe itp.) w miejscu ich powstania. Nie spełnienie tych obowiązków może skutkować odmową realizacji dalszych świadczeń. 

·       Jeżeli na kilka dni przed rozpoczęciem imprezy MEGA TOURS dysponuje jeszcze wolnymi miejscami zdarza się, że są one sprzedawane po obniżonej cenie w ramach oferty Last Minute. Uczestnikom, którzy wykupili ofertę po cenach katalogowych nie przysługuje obniżka ceny w związku z późniejszą ofertą "Last Minute".

Transport autokarowy 

·       MEGA TOURS korzysta z autokarów własnych oraz innych koncesjonowanych przewoźników drogowych. Autokary innych firm są oznaczone tablicą z logo MEGA TOURS umieszczonym za przednią szybą autokaru. 
·       Miejsce rozpoczęcia podróży należy określić w momencie podpisania umowy. MEGA TOURS nie odpowiada za ewentualne komplikacje, mogące wyniknąć ze zmiany przez Uczestnika deklarowanego miejsca wsiadania do autokaru. Zmiana miejsca wyjazdu może nastąpić nie później niż 5 dni przed rozpoczęciem imprezy. 

·       Godziny odjazdów i przyjazdów mogą ulec zmianom spowodowanym warunkami atmosferycznymi, sytuacją na drogach i przejściach granicznych, awarią autokaru lub inną siłą wyższą. MEGA TOURS dołoży wszelkich starań, aby przyjazdy i odjazdy odbywały się zgodnie z umową, nie może jednak tego zagwarantować. 
·       Na miejsce zbiórki należy się zgłosić minimum 15 minut przed planowanym odjazdem autokaru. Miejsca w autokarach przydzielane są według kolejności zgłoszeń lub przez organizatora z ramienia klienta. W szczególnych przypadkach, w miarę możliwości, mogą być uwzględnione życzenia Uczestników dotyczące wyboru miejsca w autokarze - dotyczy to jednak tylko sytuacji uzasadnionych np. chorobą, inwalidztwem, ciążą. Miejsca wskazuje Uczestnikom pilot w momencie wsiadania do autokaru. 

·       Na pokładzie autokarów obowiązuje zakaz palenia papierosów i spożywania alkoholu. Biorąc pod uwagę bezpieczeństwo pasażerów oraz komfort podróżowania uprasza się podróżnych o spożywanie posiłków oraz ciepłych napoi w trakcie postojów autokaru. Jeśli fotele są wyposażone w pasy bezpieczeństwa, należy pasy te mieć zapięte w trakcie przejazdu autokaru. 
·       Możliwość korzystania z toalet w autokarach, ze względu na ich małą pojemność oraz komfort podróżowania jest ograniczona do sytuacji nadzwyczajnych. Prosimy o korzystanie z toalet publicznych podczas przerw w podróży i zabranie ze sobą drobnych monet (bilonu) na związane z tym płatności. 

·       Klimatyzacja pozwala uzyskać odpowiednią temperaturę w autokarze. Jednak w czasie najwyższych upałów, zwłaszcza w krajach południowych jej wydajność może być ograniczona, a schłodzenie autokaru dla niektórych osób niewystarczające. Poza tym klimatyzacja może nie działać, gdy wyłączony jest silnik autokaru np. podczas dłuższych postojów czy oczekiwaniu na granicy. 
·       Prosimy o upewnienie się, czy po zakończeniu podróży nie został pozostawiony w autokarach i innych środkach transportu bagaż osobisty (przewożony pod nadzorem pasażera) oraz zasadniczy - przekazany obsłudze autokaru. 

·       Na trasie przejazdu autokaru z Polski do miejsca docelowego za granicą, średnio co 3-4 godziny organizowane są postoje, jeśli tylko jest możliwe - na parkingach z toaletą i barem. Czas postoju wynosi od 15 do 45 minut. Sugerujemy więc zabranie ze sobą niewielkiej ilości waluty krajów tranzytowych. Przy niektórych, dłuższych trasach przewidziane są dłuższe postoje (na posiłek). Jeśli miejsce takich postojów jest określone, to w ofercie podano ich miejsce i sugerowaną ilość potrzebnych dewiz. W pozostałych przypadkach proponujemy zabranie na ten cel waluty krajów tranzytowych, przy założeniu, że ceny ciepłych posiłków w zajazdach w krajach Unii Europejskiej to równowartość 10-15 EUR, a w pozostałych krajach 8-10 EUR. 
Transport samolotowy 

·       Każdy uczestnik imprezy lotniczej obowiązany jest do skontaktowania się z MEGA TOURS w celu potwierdzenia godziny wylotu w tygodniu poprzedzającym imprezę. Odprawa bagażowa na lotnisku rozpoczyna się na dwie godziny przed planowaną godziną wylotu. Bilety lotnicze wydawane są na lotnisku przez przedstawiciela MEGA TOURS i obejmują przelot tam i z powrotem. Bilety należy zachować na przelot powrotny. 
·       Godziny wylotów mogą ulegać znacznym zmianom z powodu warunków atmosferycznych, strajków oraz zmian rozkładów lotów. 

·       W przypadku zaginięcia lub uszkodzenia bagażu podczas lotów należy niezwłocznie, przed opuszczeniem portu lotniczego poinformować pilota oraz władze lotniska oraz wypełnić protokół zgłoszenia szkody lub zaginięcia bagażu. Ewentualne szkody powstałe podczas transportu lotniczego będą usuwane zgodnie z przepisami prawa lotniczego. 
·       W portach wylotowym bagaż podręczny jest dokładnie sprawdzany przez służby lotniska. Nie wolno zabierać w nim przedmiotów uznawanych za niebezpieczne, takich jak na przykład: noże, nożyczki, scyzoryki, pilniczki do paznokci. Obowiązują również zaostrzone przepisy dotyczące przewożenia płynów. Aby uniknąć utraty tego typu przedmiotów zalecamy umieszczenie ich w bagażu głównym. 

Transport - zasady ogólne 
·       W przypadku wyjazdów autokarowych i lotniczych ilość bagażu ograniczona jest do jednej sztuki bagażu zasadniczego (max. 20 kg, o ile oferta nie przewiduje inaczej)) oraz jednej sztuki bagażu podręcznego (do 5 kg ) na osobę, w wymiarach nie przekraczających ustalonych norm. Opłaty za przewóz nadbagażu uiszczane są przez uczestnika. 

·       Obsługa autokarów ma prawo odmówić zabrania bagażu, który przekracza te limity. Każdy bagaż zasadniczy przekazywany obsłudze powinien być podpisany imieniem i nazwiskiem właściciela. 
·       Obsługa może odmówić zabrania na pokład samolotu lub autobusu osób nietrzeźwych. 

·       Pasażerowie zobowiązani są do przestrzegania wskazań kierowców i personelu pokładowego w zakresie dotyczącym bezpieczeństwa i organizacji przewozu lub przelotu. 
·       W przypadku dojazdu Uczestników na miejsce pobytu własnym środkiem transportu, dokumentem potwierdzającym wykupienie określonych świadczeń jest voucher, który to po przyjeździe na miejsce pobytu Uczestnik przedstawia w miejscu określonym na voucherze (recepcja, biuro miejscowe, rezydent, pilot itp.). Voucher jest dokumentem uprawniającym Uczestnika do otrzymania świadczeń, które są w nim zawarte. 

Zakwaterowanie 
·       Standard hoteli wyznaczony jest ilością gwiazdek posiadanych przez dany hotel, zgodnie z przepisami danego kraju. Hotele z taką samą ilością gwiazdek w różnych krajach mogą różnić się standardem i wyposażeniem pokoi. Najczęściej występujące w ofercie hotele *** i ** to obiekty o przyzwoitym, standardzie, posiadające pokoje z łazienkami i dodatkowym wyposażeniem. 

·       Hotele i pensjonaty turystyczne - to obiekty o średnim standardzie. Urządzone w sposób funkcjonalny, z prostym wyposażeniem w niezbędne sprzęty. Posiadają pokoje 2, 3, 4 osobowe z łazienką. 
·       Apartamenty to samodzielne mieszkania wakacyjne. Składają się z jednego lub dwóch pokoi, łazienki oraz aneksu kuchennego wyposażonego w kuchenkę, lodówkę oraz podstawowe naczynia, gdzie można samodzielnie przygotowywać posiłki. Należy zabrać ze sobą środki czystości i ręczniki. 

·       Opis rodzaju zakwaterowania, infrastruktury oraz wyposażenia pokoi znajduje się w ofercie. W większości hoteli i apartamentów doba hotelowa rozpoczyna się o godzinie 15.00, a kończy o godzinie 9.00. Turyści podróżujący transportem zorganizowanym podczas oczekiwania na zakwaterowanie oraz po wykwaterowaniu w ostatnim dniu pobytu składają bagaże w miejscu wskazanym przez pilota. 
·       Jeżeli pokoje wyposażone są w klimatyzację, to zwykle działa ona okresowo, w zależności od temperatury powietrza, pory roku oraz przepisów wewnętrznych hotelu. 

·       W większości krajów śródziemnomorskich, a szczególnie w Turcji obowiązuje zakaz wnoszenia na teren hotelu artykułów spożywczych i napojów zakupionych poza hotelem. 
·       Ciepła woda w hotelach krajów śródziemnomorskich podgrzewana jest z reguły za pomocą baterii słonecznych. Mogą więc wystąpić czasowe braki w dostawie ciepłej wody w pewnych godzinach ze względu na zwiększone zapotrzebowanie oraz warunki atmosferyczne. 

Posiłki 
·       Ilość i rodzaj posiłków określone są w opisie świadczeń danej imprezy. Występują tam m.in. następujące rodzaje posiłków:
- śniadanie kontynentalne - składa się przeważnie z pieczywa, masła, miodu, dżemu oraz kawy lub herbaty,
- śniadanie kontynentalne rozszerzone - do śniadania kontynentalnego turyści otrzymują dodatkowo np.: wędliny lub ser, ew. jajko albo pasztet itp. Czasami podawane jest ciepłe danie (jajecznica, parówki itp.),
- śniadanie pełne - obfite śniadania z dużym wyborem potraw. Zwykle podawane w formie bufetu
- obiad składa się z pierwszego dania (w zależności od kraju może to być: zupa, makaron z sosem, bulion itp), drugiego dania (ziemniaki, frytki, ryż, makaron, mięso, ryba, kurczak, sałatki itp.) i czasami deseru (lody, ciasto, owoce w zalewie itp.),
- kolacja składa się przeważnie z pieczywa, wędlin, sera, masła, dżemu, miodu,
- ciepła kolacja zwana również obiadokolacją składa się z menu podobnego jak przy obiedzie. 

·       Napoje do posiłków (poza śniadaniami) są dodatkowo płatne, chyba, że oferta przewiduje inaczej. 
·       Sposób podawania potraw został w ofercie określony następująco:
- posiłki serwowane: obsługa turystów odbywa się przez kelnerów (czasami możliwość wyboru z 2, 3 zestawów o ile tak mówi oferta),
- bufet: większość lub wszystkie potrawy są pobierane indywidualnie przez gości, bez ograniczeń ilościowych. We wszystkich obiektach obowiązuje zakaz wynoszenia potraw poza obręb restauracji. 

·       W trakcie wyjazdów zagranicznych przeważnie są serwowane dania kuchni regionalnej, których smak, sposób podania oraz składniki mogą odbiegać od przyzwyczajeń polskich turystów. 
Realizacja imprez 

·       Uczestnicy wyjazdów znajdują się pod opieką pilota w czasie podróży i rezydentów lub przedstawicieli biura miejscowego w czasie pobytu. Są oni odpowiedzialni za prawidłowy przebieg imprezy, zapewnienie opłaconych świadczeń oraz pomoc w sytuacjach losowych. Rezydenci są obecni przy kwaterowaniu grup w hotelach, a w pozostałym czasie można się z nimi skontaktować podczas dyżurów - zwykle 2-3 razy w tygodniu. Informacja o miejscu i godzinach dyżurów jest przekazywana uczestnikom podczas spotkań informacyjnych lub zamieszczona na tablicy ogłoszeń w hotelu. 
·       W trakcie trwania imprez objazdowych Uczestnicy zobowiązani są do przestrzegania wskazań pilotów MEGA TOURS oraz ustaleń poczynionych przez nich z organizatorem grupy. 

·       Podczas realizacji programu turystycznego piloci polscy nie oprowadzają po wnętrzach budynków zabytkowych, muzeach oraz innych miejscach zastrzeżonych prawem danego kraju dla miejscowych, licencjonowanych przewodników (zwykle dodatkowo płatnych). 
·       MEGA TOURS zastrzega sobie prawo do zmiany kolejności programu, a ponadto w przypadku siły wyższej, działań lub zaniechania osób trzecich, nie uczestniczących w wykonaniu świadczeń, jeżeli tych działań lub zaniechania nie można było przewidzieć ani uniknąć, albo działań lub zaniechania Uczestnika - do rezygnacji z niektórych punktów programu. 

·       Imprezy fakultatywne pozwalają połączyć wypoczynek z poznaniem odwiedzanego kraju, jego kultury i mieszkańców. Organizowane są na miejscu pobytu naszych turystów przez biura miejscowe. Rezydenci udzielą wszystkich informacji i porad dotyczących wyboru. W ofercie MEGA TOURS podawany jest, jedynie w celach informacyjnych, orientacyjny program i ceny najbardziej typowych miejscowych imprez. Odpłatność za nie wnoszona jest przez turystów do biura organizującego daną imprezę. Nie wszystkie imprezy fakultatywne odbywają się z udziałem polskojęzycznego przewodnika. Uczestnictwo w imprezach fakultatywnych jest dobrowolne i nie jest objęte umową z MEGA TOURS. MEGA TOURS nie gwarantuje także, że wszystkie podane imprezy fakultatywne się odbędą, gdyż do realizacji może być wymagana minimalna ilość chętnych, określona przez miejscowe biuro. 
Ubezpieczenie 

·       Każdy uczestnik imprezy organizowanej przez MEGA TOURS jest ubezpieczony na mocy podpisanej umowy generalnej z ubezpieczycielem w zakresie podanym w "Warunkach uczestnictwa". Przed podpisaniem umowy uczestnik ma prawo i obowiązek zapoznania się z "Ogólnymi warunkami ubezpieczenia", które zostaną mu udostępnione przez sprzedawcę i których powinien przestrzegać. Polisę grupową posiada pilot imprezy. 
·       Ubezpieczenie zawarte w cenie imprezy odbywającej się w Polsce nie obejmuje kosztów leczenia, w tym zakupu lekarstw. 

·       Uczestnik musi spełnić wymogi zdrowotne, umożliwiające uczestnictwo w danej imprezie w sposób nie zagrażający życiu i zdrowiu jego samego lub innych uczestników imprezy. W trosce o Państwa zdrowie, w przypadku jakichkolwiek wątpliwości, sugerujemy przed podjęciem decyzji o wyjeździe udanie się do lekarza i zasięgnięcia jego opinii w tej sprawie. 
·       Zalecamy zawarcie dodatkowego ubezpieczenia od kosztów rezygnacji. Przedmiotem tego ubezpieczenia są koszty poniesione przez ubezpieczonego w związku z rezygnacją z imprezy z przyczyn losowych, niezależnych od ubezpieczonego. Ubezpieczenie to jest dobrowolne i nie jest objęte ceną imprezy. O szczegółach dotyczących tego rodzaju ubezpieczenia poinformują Państwa sprzedawcy, u których można również nabyć polisę. 

·       Uczestnik sam pokrywa koszty usług medycznych i lekarstw do kwoty 100 EUR, dbając o to, aby każdy wydatek był udokumentowany rachunkami. Z roszczeniami wynikającymi z ubezpieczeń uczestnicy występują bezpośrednio do ubezpieczyciela w terminie do 5 dni po powrocie do Polski. Szczegółowych informacji udzielają piloci i pracownicy biura.
·       W przypadku konieczności hospitalizacji lub wykonania usługi medycznej ponad kwotę 100 EUR, Uczestnik powinien skontaktować się z Centrum Alarmowym Ubezpieczyciela. Kontakt z Centrum Alarmowym Ubezpieczyciela oraz poddanie się zaleceniom obsługi jest warunkiem ubiegania się o wypłatę poniesionych kwot i odszkodowania. 

·       Prosimy o zwrócenie szczególnej uwagi na przechowywanie pieniędzy, telefonów komórkowych i innych przedmiotów wartościowych w czasie trwania imprezy. Powinny one być zawsze noszone w sposób bezpieczny przy sobie, a podczas pobytu w obiektach zakwaterowania zalecamy, aby gotówka, biżuteria, kamery i inne cenne rzeczy posiadane przez uczestników były przechowywane w sejfie hotelowym. Należy również zwrócić uwagę przed każdym opuszczaniu pokoju hotelowego, aby jego drzwi i okna pozostawały zamknięte. 
·       Ubezpieczenie bagażu obejmuje tylko rzeczy osobiste (ubrania i kosmetyki). Ubezpieczenie to nie obejmuje zniszczenia walizki/torby podróżnej, zniszczenia lub utraty sprzętu foto-video lub komputerowego, oprogramowania komputerowego, biżuterii, pieniędzy oraz dzieł sztuki. 

·       Dodatkowe informacje w sprawie ubezpieczeń mogą Państwo uzyskać w przedstawicielstwach AXA SA 
Przekraczanie granicy 

·       Obywatele polscy mogą swobodnie poruszać się po terytorium krajów Unii Europejskiej oraz Europejskiego Obszaru Gospodarczego (kraje UE oraz Norwegia, Islandia i Liechtenstein). Polacy podróżujący do krajów Unii Europejskiej i EOG mogą przekraczać granicę na podstawie paszportu lub dowodu osobistego (wyjątek - Islandia). 
·       Po wejściu Polski do strefy Schengen, kontrole graniczne Polacy przechodzą tylko na wschodnich granicach kraju. Jednak nie zwalnia to Polaków z obowiązku posiadania przy sobie dokumentów: dowodu osobistego lub paszportu podczas pobytu w państwach z układu Schengen. Posiadany dokument tożsamości pozwoli Polakom udowodnić, że jest się obywatelem państwa należącego do Wspólnoty Europejskiej, a Straż Graniczna może skontrolować posiadanie dokumentów w dowolnym miejscu Wspólnoty. W przypadku braku wymaganych dokumentów, Polacy mogą zostać zmuszeni do przerwania podróży, zawrócenia do kraju, udania się na posterunek policji w celu ustalenia tożsamości, a także mogą zostać obciążeni dotkliwą karą pieniężną. Dzieci również nie są zwolnione z obowiązku posiadania paszportu lub dowodu osobistego podczas pobytu w państwach z układu Schengen. Za podróżowanie z dzieckiem bez wymaganych dla niego dokumentów grożą poważne konsekwencje, włącznie z deportacją do kraju. 

·       W krajach europejskich nie będących członkami Unii Europejskiej oraz pozostałych krajach świata przekroczenie granicy następuje na podstawie paszportu. 
Informacje wizowe i paszportowe 

·       W większości odwiedzanych krajów wymagane jest, aby paszport był ważny minimum 6 miesięcy od dnia przekroczenia granicy. Paszporty w Polsce są wydawane przez Wydziały Spraw Obywatelskich Urzędów Wojewódzkich. Okres oczekiwania na paszport wynosi ok. 4 tygodni. Uczestnik imprezy w przypadku kradzieży, zagubienia paszportu lub innych dokumentów związanych z podróżą powinien natychmiast o tym fakcie zawiadomić przedstawiciela biura oraz zgłosić się do najbliższego konsulatu lub ambasady polskiej na terenie kraju pobytu. Koszty związane z wydaniem paszportów, wiz oraz paszportów tymczasowych pokrywa Uczestnik. 
·       W Europie konieczność posiadania wizy obowiązuje przy wyjazdach do Białorusi, Rosji i Turcji. Aktualne informacje na temat przepisów wizowych można znaleźć w informacji MSZ na stronie www.msz.gov.pl
- Rosja, Białoruś - obywatele RP mogą wjechać do tych krajów wyłącznie na podstawie wizy. Wizy są wystawiane przez przedstawicielstwa dyplomatyczne i urzędy konsularne. Do uzyskania wizy konieczny jest prawidłowo wypełniony wniosek wraz z jednym zdjęciem oraz opłata za wizowanie.
- Turcja - od obywateli polskich wymagane są wizy uprawniające do wjazdu i pobytu na terenie kraju. Wizę turystyczną na 30 dni można uzyskać przy wjeździe - koszt 15 EUR.

·       Praktycznie do każdego kraju turysta może wwieźć przedmioty, których ilość i przeznaczenie nie wskazują na cel handlowy. Z reguły można wwieźć 200 lub 250 szt. papierosów, 1 litr mocnego alkoholu lub 2 litra wina lub 5 litrów piwa. Dużo bardziej restrykcyjne są przepisy dotyczące wwozu na teren Unii Europejskiej papierosów i alkoholu. O ewentualnych zmianach dotyczących wymogów formalnych będziecie Państwo informowani przez sprzedawców oferty.

Informacje zdrowotne

·       W żadnym z proponowanych przez MEGA TOURS krajów europejskich nie występują specyficzne zagrożenia zdrowotne i nie są wymagane szczepienia ochronne. Należy zawsze jednak pamiętać o zachowaniu minimum sanitarnego jak mycie rąk przed jedzeniem, mycie owoców czy picie tylko butelkowanej wody mineralnej.

·       O zasadniczych zmianach dotyczących ewentualnych wymogów sanitarnych bądź zdrowotnych będziecie Państwo informowani przez sprzedawców oferty. Aktualne informacje uzyskać można również w Informacji Konsularnej MSZ pod numerem telefonu 022/ 523 94 51 lub na stronach internetowych pod adresem www.msz.gov.pl. Serwis internetowy dotyczący ochrony zdrowia znajduje się pod adresem www.sidoz.ids.pl.

·       Radzimy wszystkim klientom przed podjęciem decyzji o wyjeździe, a w szczególności uczestnikom wypraw egzotycznych, aby skonsultowali swoją decyzje ze swoim lekarzem.

POMOCNE ADRESY WWW: 

Poradnik "Polak za granicą" http://poradnik.poland.gov.pl
Polskie placówki dyplomatyczne na świecie http://www.msz.gov.pl/Adresy,polskich,placowek,za,granica,1803.html
Info wizowe i paszportowe: http://www.msz.gov.pl/Informacje,dla,obywateli,RP,wyjezdzajacych,za,granice,1800.html

Informacja o szczepieniach:  www.szczepienia.pl 

 

Ze swej strony chcemy Was zapewnić, iż w trakcie trwania wycieczki dołożymy wszelkich starań by zaspokoić Państwa oczekiwania, i by wrażenia z niej pozostały niezapomniane. Państwu powierzamy jedynie, zaszczytne
i odpowiedzialne zadanie zamówienia ładnej pogody.

 

Życzymy Państwu wspaniałej udanej wycieczki.

Zespół pracowników Biura Podróży Mega Tours.


 

Newsletter
Promocje na e-mail
Mega Tours : wycieczki szkolne, wycieczki zagraniczne, wycieczki objazdowe, wycieczkiu jednodniowe, wycieczki kilkudniowe, zielone szkoły, wyjazdy integracyjne, wycieczki dla grup
KSI Media - portale dla turystyki i biur podróży. Copyright by KSI Media 2014. All rights reserved. Opublikowane na stronach materiały, informacje lub ceny nie stanowią oferty w rozumieniu przepisów kodeksu cywilnego.